Programowanie
- uczyli się programować bez komputera: kod Cezara, zabawa z kubkami,
- poznali podstawy programowania za pomocą języka Logo,
- poznali podstawy programowania w Sctratchu,
- tworzyli pierwsze autorskie gry w Sctratchu,
- poznali podstawy programowania w programie Baltie,
- brali udział w XI Konkursie Informatycznym Bóbr,
- brali udział w bezpłatnych wykładach online w ramach CODE WEEK NASK „Zakoduj Twojego pierwszego robota”
Dzięki pracy na zajęciach uczniowie rozwijali kluczowe kompetencje, takie jak myślenie algorytmiczne oraz planowanie procesów pozwalających wykorzystać nowe technologie w różnych dziedzinach życia, rozwijali umiejętności logicznego myślenia, intuicji, wyobraźni i wnioskowania. Ponadto kształtowali umiejętności bezpiecznego korzystania z urządzeń cyfrowych, bezpiecznego zachowania w sieci i przestrzegania praw autorskich, a przez rozwijanie kompetencji społeczne, kształtowali umiejętność pracy zespołowej
i projektowej.